تعریف برند

برند شامل یک اسم، لوگو، علامت، هویت و نام تجاری است.

مطابق تعریف شرکت اینتربرند، برند عبارت است از مجموعه ای از عناصر ملموس و غیر ملموس که در یک نام نجاری در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا برای شرکت مزیت رقابتی ایجاد کند و ارزش بیشتری را برای مشتریان خلق نمایند (کلیفتون ومگان، 2000).

برند

مطابق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا در سال 2005، برند عبارت است از اسم، واژه، علامت، طرح و یا ترکیبی از آنها که برای شناسایی محصولات و خدمات فروشنده و یا گروهی از فروشندگان به کار می رود و در محیط رقابتی نسبت به دیگر رقبا تمایز ایجاد می کند.

برند تنها یک محصول فیزیکی نیست، بلکه یک خاصیت منحصر به فرد است(مورفی، 1990).

 

 

جهت دانلود کلیک کنید

پاورپوینت آسیب شناسی عزاداری

پاورپوینت استراتژی برند

پاورپوینت استانداردهای حسابداری

پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 9 - حسابداری پیمانهای بلند مدت

پاورپوینت ارگونومی و کار زنان

پاورپوینت اختلال بیش فعالی _ نارسائی توجه

پاورپوینت آپنه در شیرخوارگی

برند ,یک ,تعریف ,ملموس ,  ,ایجاد ,مطابق تعریف ,است از ,برند عبارت ,و یا ,عبارت است

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود کتاب انقلاب اسلامی منوچهر محمدی همراه خلاصه و نمونه سوال نماز اوج بندگی سیگماسیس دانلود رایگان فیلم و سریال 2018 و 2019 - فیلم دوبله فارسی نرم افزار و نکات کاربردی filmbazz ...... چگونه اثر لقمه حرام را از بین ببریم دلنوشته مطالب اینترنتی